اهمیت تبلیغ در ورزشگاه ها

اهمیت تبلیغ در ورزشگاه ها

تبلیغات در ورزشگاه های اهمیت بسزایی در رشد و برندینگ دارد،همچنین برای راه اندازی کمپین های تبلیغاتی میتوان روی تبلیغات در ورزشگاه های حساب کرد.ورزشگاه ها به دلیل فضای گسترده ای که دارند بستر مناسبی را برای تبلیغات فراهم کرده اند.

چه نوع قالب هایی برای تبلیغات در استادیوم های ورزشی موجود است؟

تبلیغات ورزشگاه می تواند در داخل یا خارج از ورزشگاه باشد. آنها در قالب های مختلفی برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ارائه می شوند، از جمله:

تابلوها: بنرها، پوسترها و تابلوهای بزرگ در سرتاسر استادیوم یا ورزشگاه قرار دارند. آنها می توانند روی دیوارها، نرده ها، تابلوهای امتیازی یا سطوح بازی باشند. تابلوها می توانند ثابت یا دیجیتال باشند که امکان محتوای پویا و پیام های هدفمند را فراهم می کند.

تابلوی امتیاز: تابلوی امتیاز در مرکز ورزشگاه قرار دارد. معمولاً علامت دیجیتال وجود دارد. آگهی‌های تجاری، محتوای حمایت‌شده یا تبلیغات بنری در حال چرخش در تابلوی امتیازات اصلی یا صفحه‌های LED قرار دارند. آنها در زمان استراحت در بازی یا اجرا به مخاطبان می رسند.

صفحه نمایش دیجیتال: برخی از استادیوم ها دارای صفحه نمایش دیجیتال در سراسر آن هستند. آنها همچنین ممکن است صفحه نمایش های دیجیتالی در میدان هایی داشته باشند که مردم از آن عبور می کنند.

تبلیغات صندلی: معمولا روی خود صندلی ها تابلوهایی وجود دارد. صندلی های باشگاهی وجود دارد که کمی بالاتر می نشینند. اغلب بنرهای اضافی در آنجا اجرا می شوند.

اسپانسر-تبلیغات: اسپانسرهای ورزشی یا لیگ اغلب علائمی در نزدیکی زمین دارند. آنها از طریق رادیو و تلویزیون در معرض دید بیشتری قرار می گیرند.

پارکینگ: این نواحی فرصت هایی را برای بسته بندی فراهم می کنند.

تبلیغات کنکوری: تبلیغات در امتداد میدان ها و مسیرهای پیاده روی، طرفدارانی را در حال حرکت در محل برگزاری جذب می کند. تبلیغات می تواند شامل پوستر، صفحه نمایش دیجیتال، نمایشگر تعاملی یا گرافیک کف باشد.

Jumbotron یا تبلیغات تخته ویدئو: Jumbotron ها صفحه های بزرگ ویدئویی هستند. آنها تبلیغات را در زمان استراحت در اکشن یا بین اجرا نشان می دهند.

مناطق مارک دار: حامیان ممکن است دارای حقوق انحصاری نام تجاری در مناطق خاص باشند. به عنوان مثال می‌توان به ورودی‌ها، بخش‌های صندلی یا جایگاه‌های امتیاز اشاره کرد. این مناطق می‌توانند دارای تابلوهای تبلیغاتی، نمایشگرهای دیجیتال، مواد تبلیغاتی یا تزئینات برند باشند.

تبلیغات درون بازی یا در رویداد: تبلیغات می توانند در رویداد زنده ادغام شوند. برندها می توانند از برندسازی در میدان، نمایش های نیمه وقت یا مسابقات حمایت شده استفاده کنند. آنها می توانند تجربیات به یاد ماندنی ایجاد کنند و با مخاطب تعامل مستقیم داشته باشند.

پیچ‌های استادیوم: مجوزهای شهر می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان اجازه دهد تا بخشی از استادیوم را بپیچند.

بسیاری از تبلیغات در یک استادیوم از طریق یک شبکه تبلیغاتی اجرا می شود. استفاده اولیه از تبلیغات استادیوم، بازاریابی آن استادیوم و فروشندگان داخل آن است. ورزشگاه ها یا حامیان ورزشی و شرکای ورزشکاران یا تیم ها نیز تبلیغ می کنند.

 

از آنجا که اکثر موجودی دیجیتال است، تبلیغات روی یک صفحه می چرخند. چرخش شامل ترکیبی از مکان‌های ثابت از برندهایی است که حامی ورزشگاه یا تیم هستند. همچنین می‌تواند شامل تبلیغ‌کنندگانی باشد که مخاطبان خوبی دارند. به عنوان مثال، قمار، به ویژه قمار ورزشی، به خوبی با مخاطبان ورزشی هماهنگ است.

 

چه صنایع یا شرکت هایی بیشترین سود را از تبلیغات استادیوم می برند؟

صنایع مختلف محلی، سراسری و بین المللی از تبلیغات استادیوم استفاده می کنند. استادیوم‌ها و میدان‌ها دارای مخاطبان خاص و مبتنی بر رویداد هستند.

چه فرمت های دیگری با تبلیغات استادیوم سازگار است؟

تبلیغات استادیوم می تواند بخشی از استراتژی کمپین های بزرگتر باشد. در اینجا چند ایده و نمونه از فرمت های پشتیبانی برای کمپین های تبلیغاتی استادیوم آورده شده است:

تاکسی ها :تبلیغ کنندگان می توانند ده ها تاکسی را استخدام کنند. این وسایل نقلیه می توانند برای چند ساعت تسلط کوتاه در زمین های استادیوم ازدحام کنند.

رسانه سنتی : بولتن ها یا تصاویر دیواری را در نزدیکی یا در شریان های بزرگراه منتهی به استادیوم بیابید.

تبلیغات مترو/ترانزیت : بسیاری از استادیوم های اصلی دارای مراکز حمل و نقل هستند که هواداران از آنها به ورزشگاه و از آن ها استفاده می کنند. برخی از گزینه‌ها عبارتند از تبلیغات ایستگاه‌ها، خطوط قطار و اتوبوس شاتل.

پیش بینی ها : برجستگی های کنار یک ساختمان مجاور استادیوم، قبل و بعد از یک رویداد ترافیک را جلب می کند. این به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که بدون رسانه سنتی در کنار استادیوم قرار بگیرند.

بیلبوردهای موبایل : این بیلبوردها برای ایجاد هیاهو در جاده به استادیوم عالی هستند. آنها همچنین می توانند در اطراف یا نزدیک استادیوم باشند.

.

.

کسب و کار شما برای رشد و رونق بیشتر، جذب مشتری جدید و رسیدن به درآمد دوبرابر، نیاز به دیده شدن و شنیده شدن به شیوه ای خلاقانه وهوشمندانه دارد. ما تلاش داریم تا با ایجاد رویکردی متفاوت، پیام تبلیغاتی ماندگاری را خلق نموده و در رشد و شکوفایی کسب و کار شما تاثیرگذار باشیم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید