اهمیت تبلیغ در ورزشگاه ها

تبلیغات ورزشگاه می تواند در داخل یا خارج از ورزشگاه باشد. آنها در قالب های مختلفی برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ارائه می شوند، از جمله: تابلوها: بنرها، پوسترها و تابلوهای بزرگ در سرتاسر استادیوم یا ورزشگاه قرار دارند. آنها می توانند روی دیوارها، نرده ها، تابلوهای امتیازی یا سطوح بازی باشند. تابلوها می توانند ثابت یا دیجیتال باشند که امکان محتوای پویا و پیام های هدفمند را فراهم می کند.
ادامه مطلب

آینده تبلیغات

آژانس های تبلیغاتی افراد خلاقی را استخدام می کنند که بتوانند ایده های متنوع و زیبایی را طراحی و اجرا کنند. در گذشته تبلیغات بیشتر در رادیو و تلویزیون اجرا می شد و هزینه زیای نیز داشت، البته امروزه هم هزینه تبلیغات زیاد است ولی از آنجایی که مشتریان نیز زیاد شده اند، شرکت ها نگران صرف هزینه نیستند زیرا می دانند فروشی که بدست می آورند ارزش هر گونه هزینه ای را دارد.
ادامه مطلب

زمان بندی تبلیغات

خش یک تبلیغ در بازه های زمانی مختلف انجام می شود، بسته به نوع محصول و هدف آن می توان برنامه ریزی کرد که چه زمانی و چند بار تکرار شود. محصولات مختلف شرایط اجرا و پخش متفاوتی نیز دارند و زمان پخش یک تبلیغ نیز شرایط خاص خود را دارد. برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی با کیفیت نکاتی زیادی باید رعایت شود تا نتیجه دلخواه به دست بیاید، یکی از این موارد که مورد توجه است، داشتن یک برنامه مشخص و منظم برای اجرای تبلیغات در رسانه های مختلف است.
ادامه مطلب

مراحل ساخت یک تبلیغ

موفقیت یا شکست بسیاری از شرکت ها بستگی زیادی به تبلیغاتی دارد که به اجرا می گذارند، پس خیلی مهم است که تبلیغات خوب و مناسبی درست شود. تبلیغات باید به گونه ای باشد که در همان نگاه اول نظر مشتری را به خود جلب کند.
ادامه مطلب

نقش تبلیغات در اقتصاد و اجتماع

در دنیای امروز تبلیغات یک صنعت است که به تولید کنندگان انگیزه می دهد که در یک فضای رقابتی سالم کالای خود را تبلیغ کنند و از این راه سودی بدست بیاورند. در ادامه چند تاثیر مهمی که تبلیغات بر اقتصاد دارد را مرور می کنیم.
ادامه مطلب

تبلیغات محیطی و انواع آن

به عبارتی دیگر تمام تبلیغاتی که به صورت فیزیکی در سطح شهر می بینیم، تبلیغات محیطی نامیده می شوند. اما آیا امروزه با وجود تبلیغات گسترده در فضاهای مجازی و رسانه های مختلف، تبلیغات محیطی می توانند تاثیری بر مخاطب داشته باشند؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.
ادامه مطلب

تبلیغات رسانه ای و انواع آن

رسانه های تبلیغاتی برای شرکت ها اهمیت زیادی دارند، چون در تجارت و بازاریابی از آنها استفاده می کنند. انتخاب یک رسانه مناسب به عواملی همچون، تعداد مشتری، بودجه تبلیغات، اهداف شرکت و تبلیغات بستگی دارد. به طور کلی تبلیغات رسانه ای شامل رادیو، تلویزیون و اینترنت می باشد. تبلیغاتی که در رادیو و تلویزیون پخش می شوند بخش مهمی از تبلیغات رسانه ای هستند.
ادامه مطلب

تبلیغات چاپی

مزایای استفاده از تبلیغات چاپی تبلیغات چاپی که از دیرباز استفاده می شود مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم: 1.مشتری خیلی راحت و آسان با محصول آشنا می شود و با آن ارتباط برقرار می کند. و اطلاعاتی را که نیاز دارد مشاهده می کند. 2.چون حجم زیادی نمی گیرند حمل و جابجایی آنها راحت است. 3.امکان مقایسه محصول وجود دارد و مشتری می تواند به راحتی این کار را انجام دهد. 4.در تبلیغات چاپی نقش واسطه ها خیلی کم رنگ است و گاهی اصلا وجود ندارند. 5.در زمان صرفه جویی می شود و چون تقاضا زیاد است، فروش سریع تر و راحت تر انجام می شود. 6.مشتریان خیلی راحت و سریع اطلاعات تماس را در اختیار دارند.
ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید