تبلیغات و موانع سرراه

تبلیغات بهترین روش برقراری ارتباط با مشتری است. شرکتی که قصد فروش محصولی را دارد، با استفاده از تبلیغات محصول خود را معرفی می کند و بدین گونه فروش بهتر و بیشتری دارد. با انتخاب رسانه مناسب و زمان بندی درست، می توان تبلیغات را بهترین روش ارائه یک محصول دانست. اگر تبلیغی صورت نگیرد، مشتری نمی تواند از وجود یک محصول جدید در بازار مطلع شود، و یا اینکه بفهمد چه محصولی بهتر و با کیفیت تر است.
ادامه مطلب

تبلیغات اخبار محور

مقالات خبری کار تبلیغات را انجام می دهند. یک تبلیغ به صورت یک مقاله خبری منتشر می شود در همه ساختارهای اجتماعی خبر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین دلیل مهم است که با منافع شرکت ها آلوده نشود. رسانه ها وظیفه دارند هر چیزی را که منتشر می کنند به طور واضح مشخص کنند که تبلیغات است یا یک مقاله معمولی. ...
ادامه مطلب

ارتباطات بازاریابی

ارسال هر گونه پیامی به مشتری، شروعی برای یک گفت و گو است. نقد و تایید، شکایت و تقدیر، پیشنهاد و انتقاد، از مواردی هستند که بلافاصله بعد از پیامی که ارسال می کنید، دریافت می کنید و این به معنی شکل گیری یک ارتباط یا گفت و گو است.
ادامه مطلب

اخلاق در تبلیغات

اخلاق در تبلیغات به  مجموعه ای از اصول گفته می شود، که روش ارتباطی بین فروشنده و خریدار را کنترل می کند. اخلاق مهم ترین جنبه تبلیغات است. با وجود مزیت های زیاد تبلیغات، نکاتی هستند که با اصول و قواعد اخلاقی تبلیغات مغایرت دارند.
ادامه مطلب

بودجه در تبلیغات

بودجه تبلیغاتی پولی است که صرف تبلیغ یک محصول یا برند می شود. بودجه تبلیغات معمولا زیر مجموعه ای از بودجه ی فروش است.     قبل از ثبت و تصویب بودجه مورد نظر برای یک محصول، باید نگاهی به شرایط بازار داشته باشیم. زیرا میزان بودجه بستگی زیادی به شرایط مساعد یا نامساعد بازار دارد.
ادامه مطلب

اهمیت تبلیغات و اهداف آن

تبلیغات برای همه گروهای سنی مناسب است. این کار با کمک رسانه ها و به روش های مختلف انجام می شود. چهار هدف اصلی تبلیغات عبارتند: انتخاب آزمایشی (کار آزمایی) استمرار و پایداری انتقال برند برگشت به قبل
ادامه مطلب

نقش رسانه در تبلیغات

رسانه نقش مهمی در تبلیغات دارد و وظیفه آن پیدا کردن مسیر درست برای انتقال پیام به مشتریان است. چه تعداد از مردم همه تبلیغات را می بینند یا می خوانند و سپس محصولی را خریداری می کنند؟ هدف اصلی رسانه علاوه بر پیدا کردن مشتری، انتقال پیام درست در زمان مناسب است. منظور از پیام مناسب یعنی پیامی که قانع کننده باشد و نظر مشتری را جلب کند. سه سوال کلیدی: 1.کجا تبلیغ کنید؟ 2.چه زمانی تبلیغ کنید؟ 3.چه نوع رسانه ای استفاده کنید؟
ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید